pagines web terrassa

Els avantatges d’Instagram respecte a altres xarxes socials (Facebook) l’han convertit en la plataforma visual de moda per als usuaris i, com a conseqüència, també per a les marques.
 
El seu abast 100% orgànic és un gran alicient per a les empreses que hi són presents ja que es tradueix en un major nombre d’interaccions. Publicar una fotografia a Instagram és sinònim de visualització assegurada ja que apareixerà a l’inici de l’usuari que és seguidor un cop obri l’aplicació. En canvi, a Facebook una imatge pot passar desapercebuda ja que el seu algoritme, del qual encara no coneixem tots els ingredients, és qui decideix quins continguts són vistos i quins no en un moment determinat. D’aquesta manera, si una marca publica la mateixa imatge a ambdues xarxes socials, aconseguirà més interacció a Instagram tot i comptar amb més seguidors a Facebook.

La infografia que es mostra a continuació, elaborada per Kissmetrics, mostra dades aclaparadores de l’èxit d’Instagram com són els seus 300 milions d’usuaris mensuals i el fet que el nombre d’usuaris s’hagi multiplicat per tres en els últims dos anys. De la mateixa manera, presenta detalls interessants com, per exemple, quins són els colors que generen més interès, els millors dies per publicar-hi o els filtres més adequats.

Pel que fa a les marques, les 5 primeres a Instagram són: Nike, Starbucks, Adidas, GoPro i Zara.
 
 
 
 
 
Font: initec