pagines web terrassa

Facebook no permet l'ús del “M’AGRADA: Que t’obliguen en concursos i promocions!!!



Des del passat 5 novembre 2014 Facebook no permet l'ús del "M’AGRADA", és a dir, ja no podràs exigir a l'usuari fer clic a "M'agrada" per entrar en una de les pestanyes de la teva pàgina de Facebook o participar en un concurs.

Com podràs imaginar, proveïdors d'aplicacions per crear concursos a Facebook estan una mica enfadats ja que era la seva font pera conseguir seguidors.

No pots incentivar l'usuari per donar-li a "M'agrada". És a dir, no es pot obligar l'usuari a donar-li a "M'agrada" per accedir al contingut que tens en una de les pestanyes de la teva pàgina de Facebook, o per optar a un premi que estàs regalant Per assegurar una connexió de qualitat i ajudar a les empreses a assolir els usuaris que els interessen, diu Facebook, volem que els usuaris es facin fan d'una pàgina de Facebook perquè els agrada i perquè volen rebre notícies sobre l'empresa. D'aquesta manera tant l'usuari com la publicitat sortiran beneficiats.

Facebook elimina el "M'agrada" per assegurar-se que el teu negoci aconsegueix connexions de qualitat, en lloc d'usuaris que només estan interessats a participar en el concurs que estàs realitzant..

Quan Facebook diu que sí podem incentivar l'usuari per registrar-se en una aplicació o promoció allotjada a la teva pàgina de Facebook, vol dir que sí que podem crear concursos i promocions i demanar donar-li a "M'agrada", sempre que no es converteixi en un requisit imprescindible .

Anem a veure:

En el seu lloc, l'usuari serà enviat directament al contingut de la teva pestanya, però això no vol dir que no puguis demanar que li donin a "M'agrada", simplement no pot ser un requisit per accedir a la pestanya.

Una altra aspecte important és el desig de Facebook de connectar als usuaris amb les pàgines de Facebook perquè hi ha un interès real, no per incentius forçats.

Això significa que les persones que es fan fan de la pàgina de Facebook estan realment interessats en els teus productes i per tant es poden convertir en clients reals, generant vendes per al teu negoci.

Ja no correràs el risc d'interactuar amb l'usuari i aconseguir augmentar el nombre de likes només perquè les persones estan interessades en els premis que estàs regalant. Ara, cada like aconsegueixis a través dels teus concursos significarà un contacte veritablement interessat en els teus productes o serveis.

Sempre hem dit que el premi que ofereixes al realitzar un concurs o sorteig ha d'estar relacionat amb el teu indústria. D'aquesta manera t'assegures que si l'usuari només està interessat en el premi, també ho ha d'estar en els teus productes o serveis.

Oferint un premi directament relacionat amb la teva empresa, com una targeta regal, descompte o un dels teus productes, et asegurabas que els fans que generabas podien ser convertits en clients reals en un futur.
 
Ara ja ho sabeu!!
 
Equip 9Media