pagines web terrassa

El bombardeig de conceptes, innovacions, progrés tecnològic ... a què estem sotmesos amb la irrupció de les xarxes socials, la societat de l'informació i les noves tecnologies que envaeixen la nostra vida, amb la Fierza indomable amb què ho han fet, produeix una evolució meteòrica de fenòmens que apuntaven a revolucions duradores, convertint-se en vestigis del "passat" en breus períodes temporals.

No és aliè a això la transformació del comerç i els hàbits de consum que tots desenvolupem diàriament. Molt parlem en aquestes pàgines de noves realitats com el e.commerce, el mobile commerce, el nou perfil de consumidor prosumer, o vivències que semblen gairebé increïbles com el showrooming etc. Però tot això està dirigit a una re transformació en si mateixa d'un calat gairebé inimaginable.

Per això: quin és el futur del e.commerce? O ja és present? I s'està encunyant un terme que, al nostre modest parer, és dels més afortunats fins a la data: el comerç electrònic supera barreres espai-, per coivertirse en una realitats absolutament global: everywhere commerce, com a resultat de tot això:
 
 
 
  • els nous dispositius tecnològics: més lluny fins i tot del que suposen les tablets, smartphones, etc, la irrupció de les Ulleres Intel · ligents amb el seu poder interactiu total obren un nou món de possibilitats
  • l'entorn 3.0 que passa a l'anomenada Web 2.0: i més enllà del 3.0 fins i tot: el everywhere environment, on tu ets el protagonista actiu de tot el que passa al món virtual i real!
  • l'accés a un volum ingent d'informació, amb una total capacitat selectiva i de filtratge que et habiliten com un autèntic homus informatis (permetre'ns l'jocositat del terme), amb plena capacitat de decisió basada en el coneixement quantitatiu i qualitatiu

Per tot això i tantes i més coses, el comerç pateix i patirà una autèntica revolució sense igual: conèixer i anticipar ea els temps és la clau.
 
Font: http://markxsconsulting.wordpress.com/2013/06/14/everywhere-commerce-el-futuro-ya-esta-aqui/